آبی و اناری
 
درباره وبلاگ


سلام.اسم من الکسیس هست 20 سالمه دانشجو هستم این وبلاگ رو زدم تا توش خاطراتم رو بنویسم عادت کردیم دیگه بدون وبلاگ نمیشه .آمار وبلاگ برام اهمیت نداره چون خاطراتم رو واسه خودم می نویسم.خودم آدم غمگینی هستم ولی همیشه دوست دارم همه رو شاد کنم.اگه مطالب رو خوندی صمیمانه میخوام که نظر هم بدی.ممنون.دوست دارم
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 220
بازدید کل : 46924
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

زندگی اجباریست ،زندگی باید کرد
شاید آن روزی که سهراب نوشت تا شقایق هست زندگی باید کرد خبری از دل پر درد گل یاس نداشت،باید اینگونه نوشت: زندگی اجباریست زندگی باید کرد




آبی و اناری بودن یک فرد را تنها از شیوه ی دیدن بازی های بارسا می توان فهمید/از شادی او پس از گل های بارسا می توان فهمید
از پایداری و افتخار به پیرهنی که بر تن دارد/تا تعصبی که به بارسا او مثل من دارد
از حال او در لحظه ی حذف شدن توسط سویا/تا لحظه ی خریدن داوید ویا
از نعره هایی که بعد از برد رئال زد/تا حرفهایی که در مورد حذف اینتر و یک کار محال زد
از اشک شو ق شکست دادن رئال در مادرید/تا خدا حافظی که گفت به فینال مادرید
از سینه ای که از نفرت پر شد/رویایی که در سن سیرو گم شد
آبی و اناری بودن به رنگ پیراهن نیست/طرفدار بارسا بودن به داشتن قلبی به کلفتی تیر آهن نیست
کسی طرفدار بارساست که موهای تنش سیخ شود/وقتی که اسم کاتالان و بارسا را می شنود
من ذره ای کوچکم از طوفان ابی و اناری/می گویند رنگ دلم قرمز نیست و هست آبی و اناری
من سالهاست که طرفدار بارسایم شدید/شایر کسی تا حالا متعصب تر از من نسبت به بارسا ندید
 



نظرات شما عزیزان:

ميعاد
ساعت16:53---17 ارديبهشت 1390
سلام

اصلا قبول ندارم كه چون زندگي اجباريستپس بايد زندگي كرد.

زندگي نعمتي از نعمتهاي خداست. بايد زندگي رو ساخت و ازش لذت برد.
پاسخ:سلام داداش.باریکلا به این میگن انتقاد


ميعاد
ساعت19:57---16 ارديبهشت 1390
سلام
خدا را شكر 4 خان بخير گذشت وصعود كرديم.


mh
ساعت13:53---13 ارديبهشت 1390


جيمي
ساعت22:01---7 ارديبهشت 1390
سلام ممنونم كه سر زديد دوست عزيز
پاسخ:سلام خواهش میکنم.بازم تشریف بیار


علی
ساعت21:34---7 ارديبهشت 1390
پاسخ:سلام علی ممنونم داداشی

BOY 021
ساعت21:15---7 ارديبهشت 1390
سلام ابی اناری

جالب بودپاسخ:سلام.مر30


BOY 021
ساعت21:15---7 ارديبهشت 1390
سلام ابی اناری
جالب بود


ميعاد
ساعت20:57---7 ارديبهشت 1390
سلام

پس تا الان كجا بودي؟
پاسخ:سلام.یعنی چی تا الان کجا بودی؟؟منظورتو نمیفهمم داداش میعاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:آبی و اناری , :: 20:44 ::  نويسنده : الکسیس